Today

Idag hade en bit av himlen trillat ner på jorden, lyckliga dom som bodde där ;)
Såg iallafall jävligt fränt ut... Som världens bästa gömställe i kurragömma, man bara går in i molnet och försvinner ;)



Det var bra väder överlag idag faktiskt, kallt men soligt och med riktiga höstträd. Jag gillar hösten, som satan faktiskt. Dock mest såhär i början haha, innan det bara är grått och tråkigt.


Annars har dagen varit sådär... Jag och Sofie satt och försökte lära oss business statistics och det gick väl ärligt talat sådär... Vi började på topp och slutade nere på botten, om inte under botten...
Men det kommer gå bra det också. Vi kan ju inte hjälpa att vi har en efterbliven lärare. Vi har säkert lärt oss något idag iallafall, om inte annat har jag satt två nya lappar i min bok där det står "lär dig!!!!". Vår formelsamling som vi får är nämligenbristfällig.

Tack för mig :P och godkväll

Kommentarer
Postat av: Nenna

Jag vill gå på en höstpromenad!! Med dig!

2010-10-12 @ 10:09:58
Postat av: Emma

ser riktigt fränt ut med molnen så där alltså! :)

2010-10-12 @ 10:45:49
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0