Sugig föreläsare

Våran föreläsare i statistics suger verkligen, vi lär oss inget användbart alls.
Vi lär oss att räkna ut grejer men vi lär oss inte vad vi räknar ut, varför eller vad vi ska använda det till.

Att det dessutom är fel i typ varenda exempel han har gör det inte bättre direkt. Så idag rann bägaren över och jag snäste nog till lite grand på honom... Han förtjänade det dock. Då har han mage att stå och påstå att han faktiskt "självklart läser igenom dem innan men att han kan försöka göra det noggrannare". Gör han det får han ju verkligen skämmas för då har han läst och ändå inte insett att det är fel.

Så nu ska jag skriva en course evaluation och skicka mail till den ansvarige på civilekonomprogrammet.
Jag går på högskolan för att lära mig saker inte för att sitta och lyssna när en föreläsare står och läser rakt av från en power point, läskunnig är jag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0