Oh nooo!!

Jag upptäckte just ett väldigt dåligt omen, inte bara för tentan utan för hela mitt liv!
Min legitimation har gått ut... Så nu måste jag använda mitt körkort. Mitt hatade körkort där jag ser ut som om jag är tagen direkt från massmördaravdelningen i ett amerikanskt filmfängelse. helvete

det körkortet som jag skulle ha fixat ett nytt, sen fick jag veta att även om jag "tappar" bort det så är det inte säkert att det blir en ny bild, de kanske bara trycker dit samma och skickar ut!

Det måste kollas upp först.

helvete...

Kommentarer
Postat av: Tommy

På en gång känns alla mina problem så mycket mindre :P

2010-10-18 @ 12:45:56
Postat av: annapanna

hahahahah äntligen får världen se hur du ser ut på riktigt!!!!!

och det är inte kul att få poäng sist ju, nästa utmaning ska jag va snabbt framme! puss på dig

2010-10-18 @ 12:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0