det är riskfyllt att städa

Häromdagen stod jag i lugn och ro och dammsög mitt rum då jag skulle lyfta på en väska för att komma åt ordentligt. Då hade jag mitt möte med döden.
Så fort jag lyfter väskan kommer spindelkungen på sprint springandes... och inte åt vilket håll som helst utan rakt mot mig. Som den mes jag är så lyckas jag få ur mig ett pip av något slag samtidigt som jag hoppar tillbaka ett steg tillräckligt snabbt för att göra elitsprintare avundsjuka på reaktionsförmågan.

Sedan börjar jag febrilt leta efter ett vapen, där står jag barfota utan nåt att mosa den med i sikte. Så finner jag tillslut en lösning, jag tog helt enkelt dammsugaren och sög upp den...

Jag tycker det känns som en bra lösning och jag är övertygad om att den krossades där och dog. Mamma påstår bergsäkert att den kommer krypa ut igen. Hur som är det inte riktigt lika mkt mitt problem längre då den nu befinner sig i städskåpet i köket...

Kommentarer
Postat av: elin

blä ni får utrota alla spindlar tills jag kommer annars komme rjag inte hem igen xD

2010-10-25 @ 19:16:23
URL: http://jagheterelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0