kvinnlig idag...

idag har jag lyckats med att både behöva ringa pappa och be honom hämta mig och min cykel efter att kedjen hoppat och behöva be honom komma och rädda mig från spindeln på toan.

han tyckte inte att den var farlig alls eftersom den var så liten, men hallå! Om dom är små kan de ju gömma sig mycket lättare! Plus att jag vet (efter att ha spenderat för många timmar framför animal planet) att i australien finns det yttepyttesmå spindlar som man dör av, så det så.

I vilket fall så känner jag mig sjukt otuff och omanlig... Det var nog en himla tur att jag blev tjej.

 



(Nu kliar det överallt på mig också, jag hatar spindlar!)


Kommentarer
Postat av: Matte

Tjaa.. du har för lite bilder!

2010-05-07 @ 10:04:51
URL: http://Mattepatte.com/blogg
Postat av: rrim

så fin klänning !

fin blogg också

2010-05-07 @ 19:08:37
URL: http://rrimtanoukhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0