kanelbulle

Jävla ikea restaurangen, vet ni hur gott kanelbullar luktar? och jag och Sofie tvingades stå i den doften en timma.
Det är människoplågeri haha

Det blev dock ingen kanelbulle för mig. Sofie var den som shoppade på Ikea, blommor och grejer. Vuxenpoäng, speciellt på servetterna och toaborsten. och det faktum att du blev exalterad över toaborsten vännen haha Det ligger helt enkelt i din natur and that's why I like you ;)

Nu tar jag helg iallafall (mer eller mindre 3 kapitel att läsa)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Så har så rätt så., De va ju en perfkt hel svart toaborste mycket fin. haha. Blommorna passade völdigt bra i sovrummet med. nice. Och ja det ligger i min natur helt enkelt..

2010-05-15 @ 14:18:53
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0