kass dag

Det här är en kass dag.
jag är trött och har ont i huvudet och till råga å allt så har mitt öga bestämt sig för att strejka. Det känns typ som ett sår eller liknande under ögonlocket så jag fick ta av mig linserna och nu sitter jag här med glasögon och ett rinnande öga.

Tentan var assvår också, den kan verkligen ha gått hur som helst. Att stå innan och säga att man är rädd att den är för lätt när den inte är ett dugg lättare än gamla tentor är taskigt! Att ta med saker man inte gått igenom är också taskigt!

Jag är så grymt sugen på kalas ikväll, inte. Som tur var kände sig Sanna förkyld och uppsvullen så hon var inte heller så pepp. Så det blir dit en snabbis.

Mest känner jag bara för att dra täcket över mig och ligga där. Länge
men det har ja gjort typ hela dagen redan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0