upp som en sol och ner som en pannkaka

Dagen började ruskigt bra. godkänd tenta, sol och sovmorgon.
Fortsatte bra med lugn dag på jobbet och trevligt sällskap.

Sen hände det, sen förstördes min dag...
Av ren lathet så försökta jag hålla kvar en pappersrulle i handen och samtidigt lyfta upp två andra på en hylla genom att stoppa in fingret i hålet. Ja bra gjort Jessica... Den satt inte kvar utan gled av och slet av min nagel. Nästan. Hade varit bättre om den gått av helt. Jag trodde att jag skulle dö på fläcken därinne i förådet.

Och nej, inte bara en vanlig mesig "neeej min nagel gick av" utan nu gick den av så sjukt långt ner, tänk er mitten på nageln och lite längre ner ändå.
Det mina vänner är smärta.

Nu sitter den där och gör ont så fort man råkar snudda det minsta vid nåt. Vågar inte klippa den själv heller, tror det gör ändå ondare.

Så imorgon blir det ett panikbesök hos min nageltjej och jag hoppas att hon är där och iaf kan klippa av den...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg du har! :)



Kika gärna in på min smink/skönhetsblogg! :)



Kram Johanna

2010-06-28 @ 22:40:38
URL: http://johannaakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Tommy

aj :O

2010-06-28 @ 23:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0