Stressat som ett djur...

Va nere på stan innan jag skulle förbi sofie och hämta mina kvarlämnade grejer där. Syster var färdig på banken 18 minuter över tre, jag skulle vara på badet fyra och innan det skulle jag alltså hunnit förbi sofie och hinna äta.

Som tur är bor iaf sofie på vägen så vi hoppade på tvåan med 2 minuter till godo till ettan som skulle ta oss hem. Så jag fick spurta satan typ 100meter till sofies lägenhet, sen tre våningar upp kasta mig in och ut och tillbaka till hålplatsen. Ja var så jävla trött sen haha

Ringa pappa och be honom micra maten i förväg så jag var faktiskt på badet exakt 16.00 och det mina kära vänner är en bedrift!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är en bedrift! hahah

2010-01-22 @ 23:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0