produktiv

Jag och Sanna hade bestämt oss för att vara på gymmet redan klockan tio vilket är väldigt hurtigt för att vara mig :P (henne också för den delen)

Känns faktiskt skitbra nu, klockan är bara tolv och jag har redan hunnit med att träna. Passade på att sola när jag var där också, får ju ångest när jag umgås med nenna som är helt brun och fräsch...

Så nu sitter jag här, väntar på att mamma ska sluta springa ut och in på badrummet för att fixa till sig till jobbet så att jag kan hoppa in i duschen.

Resten av dagen ska jag försöka spendera hyfsat mycket tid tillsammans med skolböckerna. Tjohoo vad härligt.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Japp helt sant ;) det finns roliga svarts kommentarer i tidningen idag :)

2010-01-27 @ 12:23:26
URL: http://isabellmoberg.blogg.se/
Postat av: sofie

vad du är duktig? pluggar du idag?

Min näsa distraherar mig!

2010-01-27 @ 14:54:18
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0