Vilken jävla natt

Det började med skidåkningen, vilket lopp! Fyfan vad häftigt rent ut sagt. Kul med två medaljer! Ett sjukt imponerande lopp, tyckte synd om Johan som inte orkade hela vägen men ändå, ett OS brons är ju inte fy skam. hellner sen då, som nästan var utträknad av kommentatererna emellanåt, som började se trött ut på slutet och som på spurten bara åker förbi som ingenting! Vilken jävla fart, vilken kille...

Underbart att se det svenska "lagspelet" också, fint att man ställer upp för varandra!

Sedan kasta mig in i bilen och till McD i det underbara vädret, trodde inte det skulle komma något folk alls. Vem vill gå mer än nödvändit i 13 minus, snö och blåst? Jag hade vägrat. men det trillade in ganska många.
Ganska odrägligt, jävlit jobbiga. Ett tag funderade jag på att go all in och bli massmördare över en natt. Tur att jag lät bli tror jag...

Hem vägen var inte alls kul heller, har aldrig kört så långsamt. halt som satan, man såg inte speciellt långt åt något håll och snösnösnö överallt. En stackars taxi som kört av också och var helt kraschat, vindrutan fanns liksom inte kvar haha.

Ja usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0