Två saker jag gillar

Man kan nog till och med säga älskar.

Den första är att titta på stjärnorna, någonstans där det är riktigt mörkt så att dom verkligen syns. Jag kan sitta och bara titta tills jag får ont i nacken, eller om jag går någonstans på natten och ingen annan är i närheten. Då brukar jag också gå med näsan pekandes rakt upp i vädret.
Jag tycker det är skitfint!

det andra är när man varit bortrest åker hem med bil efter att det blivit mörkt. När man börjar närma sig jänköping, någonstans mellan huskvarna och gränna. Där man ser hela staden och det är hur många ljus som helst som blinkar och framför är det bara svart. Jag gillar jönköping trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0