Middag

Middagen igår blev himla mysig. Med ruskigt god mat och gott vin.
Känns dock ruskligt vuxet att bara gå ut och äta sådär :P men det gick ju bra det också haha

Så nu har man sagt hejdå till nenna och anja igen :(
(men nenna läser ju dock min blogg så det är nästan som om hon är här haha)

Idag är det fadderinspark och sen börjar det på måndag på riktigt. jag håller dock på att dra på mig världens förkylning, plus att mitt öga har sin jävla cp allergi eller vad det är... Svullet och ömt och rött. Försvinn!!!!

Men jag har laddat med c-vitamin, allergitabletter, ögondroppar och snart toppar vi med alkohol på det. Det borde ju skrämma iväg de mest envisa bakterierna/virusen?

och ja jag hade kameran med mig på middagen men inte ett enda kort blev det :O Sorry :P
Blir säkert bättre under insparken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0