Jävla sj, älskade föräldrar

Jag hatar att åka tåg, jag hatar att ingeting någonsin funkar när jag är inblandad, jag hatar förseningar.

Ska ju ner till malmö idag för att göra mitt flygledartest, men då stannar tåghelvetet som ska ta mig till nässjö och mitt maömötåg. Tekniska problem.

Jävla bull, fixa det då, det är väl ert jobb eller?
Sen ropar de ut att de håller på att undersöka om vi som ska till malmö kommer hinna med vårt tåg. icke...

Tänk er då själv, sjukt nervösa för testet och sen över att inte hinna. det är fan en värdelös uppladdning. men nu sitter jag iallafall på tåget, en timma senare men påväg.
Tur att jag hade en del tidsmarginal så att jag fortfarande hinner. Annars hade jag övervägt en karriär som massmördare. Byebye SJ

Men världens bästa föräldrar, alltid. Som idag nu när jag pratade med papi när jag inte visste om jag skulle hinna. Då säger han "ja i värsta fall får jag ta ledigt och köra dig."

Dom stället alltid upp. Ni andra där ute kan ju sitta och va avundsjuka på att det inte är era föräldrar som är bäst. det är mina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0