wii fit och helg

Jaa nu är det helg. Känns som att det var det alldeles nyss. Kan bero på att jag enbart haft skola torsdag och fredag kanske?

Känns som ett väldigt troligt alternativ.
Men vad ska jag göra i helgen då?
Inte ett skit. Vad för slags student är jag? Jag ska sitta hemma och ruttna haha

Typ, inte riktigt. Ska leka med någon imorgon. Dock tror jag ej att någon alkohol blir inblandad. det var längesen det var part nu. Illailla, men klarar jag tenta nr 2 också så blir det riktigfest. I promise

Sedan har jag insett att jag will ha ett wii idag. För hemma hos ellen står det ett wii fit. Det var faktiskt kul att träna så! Tävlingsinstinkt på hög nivå haha Så det blir till att önska sig ett wii.

Bara dyra saker på min önskelista iår, förslag på vad man kan önska sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0