Neeeeeej!

Sista ordet i sista raden i sista meningen på sista sidan i sista kapitlet i sista boken i serien.

jag har läst ut hela twilight serien. Jag har varit beroende av den, legat vaken alldeles för länge på nätterna för att jag inte kunnat sluta, pluggat för lite och dragit mig för att åka hemifrån för att jag inte vill sluta läsa.

Vad ska jag göra nu?
jag börjar känna mig tom, deprimerad. jag är beroende. Av en serie.
Det känns fel.

Hoppashopppashoppas att hon skriver böckerna ur Edwards synvinkel också. Längta efter filmen och hoppas att den håller samma klass som första.

och jag som aldrig tidigare kunnat förstå människor som blivit "besatta" av en bok/film/serie.
helvete

Kommentarer
Postat av: viktoria

jag har den första boken skriven ur edwards synvinkel... jag har inte läst den själv o har den inte heller hemma just nu...

2009-10-19 @ 13:21:58
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0