Jävla ungjävlar

barn nuförtiden borde fan få ett kok stryk. Så jävla ouppfostrade så att man blir rädd.

Nu ikväll så kom det ett gäng på typ 15st ungjävlar varav typ 1 eller 2 var utklädda. Elin min syster öppnade och när de sa bus eller godis så sa hon att "nee men ni är ju inte utklädda, då kan ni ju inte få godis heller." Sen stängde hon dörren.

Då kastar de ett ägg på dörren, men hallå?
det är fan inte okej, sedan springer dom fort som satan, när jag kommer ut på gatan för att fråga vad fan de syslar med ropar de saker i stil med hora, fitta, kuksugare och lustigast av allt "vi ringer polisen". Eeeh va?

Polisen?

ja mitt svar på det blev att om de inte drog härifrån så var det jag som skulle ringa polisen. Trots att de va typ 15 st 15åringar så vågade de inte stanna och prata med mig, en tjugoårig tjej. det är så jävla pinsamt.

Barn som ansträngt sig och verkligen kommer utklädda okej, men jävla fittungar som bara går ut i sina vanliga kläder får fan ta ett nej.

Kommentarer
Postat av: Carro

haha men gud vilka ungdjävlar!!! tur att dom inte fick ngt godis!

2009-10-31 @ 19:19:45
URL: http://carolinhanna.blogg.se/
Postat av: Moralpappan

Men jessica, de frågade faktiskt "Bus eller Godis!"

2009-11-01 @ 19:29:51
Postat av: jessica

Ja men bus eller godis gäller bara om man är utklädd. Och gör "bus eller godis" frågan att kalla folk som inte ger dem godis för "fitta och hora" också okej då? Icke

2009-11-01 @ 20:16:15
Postat av: Klas

Moralpappan, om du verkligen menar det du skrev så är du inte direkt den smartaste personen som vandrar på denna jord.....kanske den en av dom dummaste...

2009-11-03 @ 18:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0