Ååh, hate it

jag hatar att vara förkyld.
jag är förkyld jämt. Och när jag blir förkyld börjar jag hosta och hostan går aldrig över.
Sist jag hostade ordentligt var typ 2 år sen (1½-2) då åkte jag snällt iväg till farbror doktorn efter en sisådär 2 månader. Dom skickade bara hem mig och sa att det var en förkylning men hade det inte försvunnit efter några veckor till skulle jag återomma. jaha, tack för den?

sen fortsatte det sådär med att ingen riktigt brydde sig, de tog några test och hittade inget fel. Tills mamma åkte med och tvingade dom göra nåt slags nästest.

jaha jag skulle visst ha haft pencillin ja, tyckar och bockar. Då hade jag hostat i ett halvår... Jag fick mitt pencillin en vecka innan Junior EM. Bästa uppladdningen inför tävling med hosta och sjukdom... Not

Jag hatar doktorer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0