precis som alla andra?

Nu har två människor som jag inte känner påpekat att min blogg inte är så unik som jag tror...
Grejen är bara den att jag vet att min blogg inte skiljer sig så mycket från mängden, eftersom det är en blogg skriven för min egen skull om saker jag känner för så kunde jag inte bry mig mindre.

Men sedan är det ingen som påstått att min blogg skulle vara unik heller, nej. Med "inte som alla andra" menar jag mig, som person.

Att inte vara som alla andra, att vara lite störd, att inte bry sig så mycket, att kunna dra riktigt dåliga skämt, att kunna gå runt en hel dag och bara skratta, att skita i om jag är "unik eller som alla andra" osv.osv.

Så nu tänker jag fortsätta att skriva min blogg precis som jag känner för att skriva.



Kommentarer
Postat av: Sofie

2009-11-29 @ 22:13:06
URL: http://n
Postat av: Sofie

Fortsätt med bloggen ja. Palla med dessa folk som måste vara negativa. fattar dom i nte grejen eller? Heja bloggJessica :)

2009-11-29 @ 22:14:22
Postat av: madde

vi tycker ju om dig! Precis som du är

2009-11-30 @ 06:36:25
URL: http://maddesessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0