jag ska bli erimit

http://aftonbladet.se/nyheter/article6047643.ab

När jag ser sånt där blir jag rädd för mänskligheten. jag menar han är uppenbarligen en jävla mansgris och borde skjutas. Undra vad han själv hade sagt om någon kom och sa "nämen du jag tycker att du är trevlig men du ser förjävlig ut. Följ med här så ska vi byta ut din kropp så kan vi ju gifta oss sen?"

Och tjejen sen, vadfan?
Jag hade gett killen en örfil och aldrig mer pratat med honom om han ville leka gud och "förbättra mig". Hell no, jag är jag och man får väl ha någon stolthet i kroppen eller?

Dessutom tycker jag nästan alltid att plastikoperationer i den mängden bara ser förjävligt ut. Man ser inte ut att vara på riktigt, lite mer som en barbiedocka, fast utan det söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0