flygledare

jaha, del två avklarat och godkänt.

Känns bra som fan och jobbigt som fan. Känner mg sjukt stolt över mg själv, jag menar bara hälsoundersökning och intervju kvar, vilket inte på långa vägar känns lika omöjligt som testerna gjorde.

Men det betyder att jag måste välja. Samtidigt känns det som att om jag kommer in så har jag egentligen inget val, då måste jag prova. Man kan ju ta studieuppehåll från civilekonom linjen. Men mina vänner då?

uff, jag trodde ju aldrig att jag skulle komma såhär långt ens....

Kommentarer
Postat av: Nykan

Är du godkänd vännen! Grattis, jag sa ju det.



Du ska göra vad som känns rätt för dig. Även om jag kommer bli sjukt ledsen om du lämnar mig!

2009-11-02 @ 17:27:48
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0