helvetes jävla skitknä..

Jag hatar mitt knä. varför kan det inte bara bli bra någon gång? istället för att i princip bli sämre. Eller iallafall gå sönder helt och hållet så att de kan operera och laga det eller nåt. Det här är värdelöst. Det gör så jävla ont emellanåt.

Det värsta är att ett tag var det nästan bra och nu tror jag att det kanske är värre än någonsin. För det mesta klarar jag inte ens att sträcka ut det helt nu... Hur kul är det?

Jag är 20 år och har sämre knän än en 80 åring.... det känns förjävligt. Det känns inte rättvist.
Första gången på länge jag grät över knät idag. Inte så mkt över smärtan det går att bita ihop, men över hur orättvist det känns! Varför jag? varför varför varför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0