Häftigt...

usch jag hatar verkligen när folk på msn helt plötsligt ska slänga in lite engelska uttryck i koversationen i stil med "how you doing? (how are)" "Whats up? (Wazzup)" osv...

Vad är det för mening med det? direkt tänker jag idiotjävel och blir avigt inställd resten av den konversationen.
varför jag stör mig så på det vet jag inte, jag kan engelska så jag fattar ju men jag tycker att det ser så fånigt ut!
Inte ett dugg häftigt. Mer som att *eeh jaha du lärde dig nyss engelska eller?*

När jag var liten gjorde jag så.

Jag själv använder engelska förkortningar ibland typ brb, men där finns ingen smidig motsvarighet. Vem skulle liksom fatta st... (strax tillbaka, som nu egentligen inte är särskilt långt att skriva)
Sluuuta upp med de fåniga, onödiga engelska uttrycken tack.

När jag ändå är igång kan jag även tala om att jag hatar folk som är överdrivet glaga och positiva hela tiden. Ingen är sådär glad och käck jämt så varför låtsas? nej tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0