Underbara dag

Sitter på balkongen och det är vårväder ute! Det var ljust redan när jag skulle upp imorse (sex) och sen blev det bara bättre och bättre. Sol, värme, fågelkvitter... Vår =D  (man kan ju få hoppas iallafall)

Så inte ens en sväng till Willys kunde göra mig irriterad trots att det var hur mkt personal som helst ute i butiken och bara 3 kassor öppna så att det var jättelånga köer (det är alltid jättelånga köer på Willys på österängen, att de aldrig lär sig?)
Mamma ville ha nyponsoppa, stackars mamma har legat däckad av feber och förkylning sen i lördags...

Ska träna med Jonna sen, jag föreslog en promenad istället men då tittade hon bara konstigt på mig och jag tog snabbt tillbaka det :P Får hålla till godo med solen jag hinner få nu :P

pusspuss på er

Kommentarer
Postat av: EC

...och idag är det snöstorm... :)

2009-03-10 @ 10:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0