gammal?

Vad fan?
jag börjar väl inte bli gammal än? Jag fyller ju bara tjugo iår.. knappt torr bakom öronen eller vad brukar dom gamla säga?

Men idag fick jag hem ett erbjudande om prenumeration på Amelia! What? återkom om en sådär 20 år liksom?
Är inte Amelia en tanttidning? Eller iaf en tidning för vuxna kvinnor? Jag är inte ens kvinna, jag är en tjej....

Det måste finnas en annan stackars Jessica magnusson där ute, en kvinna på 40+ som egentligen skulle fått reklamen men så hamnade den hos mig. Stackarn... det är bara att höra av dig så ska du få den istället för mig...

Kommentarer
Postat av: Tommy

Åldern kommer så mycket tidigare för er ;)

2009-03-25 @ 19:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0