fan också

har läst sabinas blogg ett tag, hon verkar vara en underbar människa. Hon drabbades av cancer och har kämpat mot den med två små barn, vänner och familj vid sin sida.

Och man blir övertygad om att hon ska klara det, hon måste helt enkelt klara det, eftersom hon verkar vara en sån fantastisk person med en sån kämparglöd.
Inatt dog hon...

helt tomt. ofattbart. trots att hon inte är något annat än en person bakom en annan dator för mig känns det tungt. man  har fått följa hennes liv så nära och ma känner verkligen med henne.
Hennes blogg är den enda jag någonsin gråtit till.

Nu lider jag med henned familj, speciellt hennes två små flickor. Att tvingas förlora sin mamma så...

http://mittlivsabina74.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: henrietta

jag grät med ): usch, jag har till och med komenterat på hennes blogg och sånt, nu är det licksom slut, det känns konstigt..

2009-03-31 @ 21:50:45
URL: http://henriettasrosamoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0