Nära döden..

idag höll jag på att ta livet av mig själv.
Satte mig i bilen och började åka iväg med jobbet som mål. I rondellen uppe i vid kinnarps upptäcker jag en spindeljävel som hänger och dinglar i fönstret.... Mitt fönster inte passagerarsidan eller något sånt. Precis vid mig.

Där sitter den och åker upp och ner som för att jävlas...

Så jag flyttar mig så långt bort jag kan komma, jag sitter alltså lutad typ över växelspaken och har mer uppmärksamhet på spindeln än på vägen. (att det var en skitliten spelar ingen roll, har man fobi så har man)
Kör vidare ner på motorvägen och börjar få världens ångest... Den åker upp och sätter sig typ vid listen. Då tar jag av mig min sko, trycker till spindeln och tar sedan på mig skon igen... (under tiden jag kör på motorvägen)

Inte helt säker på att den dog så att sitta helt jävla snett kändes som en nödvändig säkerhetsåtgärd.

Som tur var överlevde alla utom spindeln (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0