Nööörd

haha jag är nog en liten nörd....
jag har väldigt lätt för att fastna för spel...

Sims, theme hospital, age of empires, roller coaster tycoon osv.
Men inte bara sånna spel.

För ett tag sedan lärde jag mig röj på riktigt (ja jag vet jag är seeeeen som satan men bättre sent än aldrig?) och då satt jag och spelade det om och om igen tills jag tröttnade.

Nu har jag hittat kung (patiens på datorn) och lyckats lära mig det. Så nu är det det som jag sysselsätter mig med när jag har tråkigt.

Har även varit harpan men det har jag tröttnat på och hjärter. Hjärter spelar jag fortfarande ibland men det slutar oftast med att jag blir arg på motspelarna (dvs datorn...)

Det värsta är att jag typ inte ens tycker att det är kul, helt plötsligt bara sitter jag där och klickar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0