Nytt år, nya tag

Jaha idag är den första "riktiga" dagen å 2009. Nyårsdagen gör ma ju ändå inget vettigt. Ligger hemma och väntar på nästa dag och nya krafter.
Så idag ska jag ta tag i mitt liv igen. Tänkte faktiskt åka och träna alldeles strax. Inget nyårslöfte men jag måste faktiskt ta tag i min träning. Förra året var värdelöst. Men det kan väl vara okej som paus efter min elitsatsning. Men nu ska det bli två gånger i veckan iallafall tänkte jag.

Sol också, sol och massa minus. Det saknas bara snön.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du har en bra dag :)

Spana gärna in min nya design som jag gjort och lämna en kommentar :)

2009-01-02 @ 12:37:22
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Tommy

Vi har massor av snö, du kan få så mkt du vill!

2009-01-03 @ 12:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0