herregud :O

Påväg hem från dansen idag så gasade jag på lite där man svänger in till andréevägen från huskvarnavägen, helt tomt och jaa varför inte liksom. det va inte snabbt men snabbare än vad man brukar/borde köra just där.
Så kommer det ut en annan bil också lite snabbt och som inte syns som inte har företräde utan borde ha stannat. Så jag bromsar och han bromsar och allt är bra...

Men, han var så jävla söt! Hur söt som helst ju. Tänk om jag hade kört ihjäl honom... Jag borde bett om nummer istället ;) haha

Det är vad nenna hade gjrot :P

Kommentarer
Postat av: Nenna

haha och vad menar du med det:p skulle jag aaaaaldrig göra!

visste inte ens att du hade en blogg, nu ligger den på favoriter och ska läsas vareviga dag!

saknar dig!!

2009-03-09 @ 09:14:22
Postat av: Nenna

haha vad menar du med det:p Något sådant hade jag aaaaaaldrig gjort!

Visste inte ens att du hade en blogg, nu ligger den på favoriter och ska läsas vareviga dag!

Saknar dig!!

2009-03-09 @ 09:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0