Fredag?

Jag har alltid så himla dålig koll på vilken dag det är när jag är ledig. Det är ju fredag idag och här ligger jag i mjukiskläder i min säng med datorn på magen. Jag slipper iallafall att frysa eftersom datorn är varm.

Jag tror jag ska vara hemma och sörja att Nenna faktiskt har åkt iväg till Hawaii nu och ska vara där borta i ett halvår. Hallå?! vad hände? När bestämdes det att det är ok att bara försvinna i ett halvår?
Har inte ens fattat att hon inte kommer finnas här längre, att man inte bara kan ringa och föreslå nåt, att man inte kommer se henne på badet att hon är 11 timmar i tidsskillnad bort.

Fast jag hoppas att hon kommer ha skitskoj där borta. Träffa sjukt mycket roliga människor (fast inte lika roliga som mig) och att hon kommer få se massa snygga surfpojkar.

Kommentarer
Postat av: Nenna

Var inte ledsen, du finns i mitt hjärta! Överallt, alltid! <3

2009-03-09 @ 09:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0