hollywoodfest

På onsdag ska jag och lite andra trevliga tjejer på hollywoodfest.
Klädproblemet är ett faktum.

vad fan ska jag ha på mig. Vi har kommit så långt att vi nog ska ha svarta handskar på oss, eller ah det är typ bestämt. Men resten då? hade velat ha stora lockar men mitt hår och lockar går lite sådär ihop och jag har inte råd att göra ett frisörbesök eftersom jag får lön den 15....

Funderar på min svarta korta klänning som är helt öppen i ryggen och höga skor med någon färg...

(hittade visst 4 alternativ)

Kanske att rött läppstift är ett alternativ?

Kommentarer
Postat av: Isabell Moberg

HAHHA, vad duktiigt du är jessica, du klarade ju det där med namnen längst ner helt själv :J

2009-02-08 @ 15:19:38
URL: http://isabellmoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0