busy day

Haft fullt upp idag. Jobb och sen ner till synsam för synundersökning. Då skulle jag även ha valt vilka glasögon jag ville ha. Jag va väl inte säker men valde ett par ändå haha, hejdå 4000. Skitroligt... Inte

Sedan hem en liten sväng innan jag skulle och träna med Jonna och sedan stretcha innan jag skulle vara tränare åt mina konstsimsbarn.

det jag saknar mest med konstsimmet är nog stretchingen. Visst det gör skitont men det är skönt också. Så jag ska nog börja stretcha en gång i veckan iallafall.

Kommentarer
Postat av: Isabell Moberg

Det gör väldigt ont när du kommer och trycker ner än ännu mer -.-

2009-02-28 @ 16:53:35
URL: http://isabellmoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0