orkeslös

Jag vill ha jullov, jag vill ha jullov och veta att jag har klarat båda mina tentor.
Jag vill ha jullov och ha roligt. Jag vill ha jullov och glömma att jag går i skolan. Jag vill ha jullov och sova. jag vill ha jullov och åka pulka.

Jag vill att tentorna ska vara över nu!
Ellen bjöd med mig på utgång på söndag allt jag gjorde va att skratta. icke, tenta åtta på måndag.
Måndag och fredag. En vecka till sen ska ni slippa läsa om att jag pluggar varje dag :P

Det är vad jag gjort idag, läst micro. Lästlästläst. Nu belönar jag mig med tv.
Imorgon repetition på ekonomistyrning, börjar kännas som att jag nog inte kan ändå.
Ångest, vill inte ha ett förstört jullov för att jag pluggade för lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0