jag hatar fötter!

För det första gillar jag inte när folk sätter sig bredvid mig på bussen när det finns helt lediga säten och för det andra hatar jag fötter.

Visst det hänger inte ihop det minsta tänker ni men vänta bara...

Nyss åkte jag buss hem från en sväng på stan då kommer en kvinna och kastar sig ner på sätet bredvid mig...(fast det finns andra lediga)

Men inte nog med det, där sätter hon sig och tar av sig sina strumpor!
Så gör man väl ändå inte??


det började krypa i hela kroppen på mig och jag satt där och kände mig äcklad. Hade jag suttit ytterst hade jag flyttat på mig direkt... Nu satt jag kvar och plågades de längsta 3 sista hållplateserna i mitt liv.

Jag känner mig smutsig :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0