antastad

Igår åkte jag buss från jobbet hem till Jonna och då var jag tvungen att byta buss på cigarren, jag hade kunnat gå den sista biten, men jag orkade inte när jag ändå åkte på övergång :P

Där stod det iallafall en farbror och han tittade massor på mig, jag antog att han tyckte att dagens ungdomar är värdelösa och att jag hade en förskräcklig tröja eftersom jag hade den med kate moss som pekar fuck you.

Sen såg jag att hans mun rörde sig (jag lyssnade på musik så jag hörde inte ett skit) så jag tog ur hörlurarna och sa "va?"

Då kommer han flera steg närmre och säger "du är så jävla vacker" alkohol luktade han också. "tack" säger jag, backar två steg och stoppar snabbt i hörlurarna i öronen igen. Tillbaka till min egen värld.

Han fortsatte prata massor för jag såg hur hans läppar rörde sig men jag kände inte att det var något jag hade behov av att höra. Jag slipper gärna alkoholistgubbar som stöter på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0