Rea shopping

Igår var jag på A6 för att framkalla de här två fotona och rama in till daniella så att hon kan ha med sig dom nu när hon åker iväg till hawaii.

    

Men då är man tvungen att vänta en timme på att fotona skulle bli färdiga så jag gick runt på A6 och utsatte mig för alla galna reashoppare.

Det slutade att jag kom hem med ett par skor, två t-shirtar och ett par träningsbyxor. Plus två ramar och korten då.
Gissa hur mkt som va på rean?
Endast byxorna

Folk blir ju som galna tror jag såg två par föräldrar som stod och drog i kläder medan deras unge satt i en barnvagn och grät. Hallå?! skit i kläderna och få tyst på eran fula unge för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0