fan också

Först insåg jag att jag missat Grinchen på tv idag, den gick tydligen klockan fem. Grinchen hör till julen! Får väl försöka hinna fixa till det innan onsdag. Det borde ju inte vara omöjligt :P

Däremot har jag ett mycket värre problem, hela min D hårddisk strejkar och vägrar funka, datorn hittar inga filer på den och försöker man öppna den står det något i stil med att den inte har formaterats och en fråga om jag vill göra det nu. det är klart som fan jag inte vill, då försvinner ju allt på riktigt.
Pappa skulle titta på det imorgon så jag ska hålla tummarna som fan för att det går att fixa till. har nämligen all musik och alla filmer där...

Lämnar er med två jullåtar jag gillar iallafall.
 

Jöback - Snön föll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0