annandagen

Blev utgång igårkväll, först singstar och sedan utgång. Inte alls fel, hade faktiskt skitroligt. Desto tröttare är jag idag bara. Folk som ringer och smsar tidigt på morgonen... Det borde vara förbjudet :P

Spenderade faktiskt lite tid på mediamarkt idag också, köpte en extern hårddisk (rosa :P) och en datorväska till min julklappsdator. Så nu ska snart allt vara överfört och fixat. Ska bli skönt.
Skönt för pappa också som får min gamla då som är bättre än hans nuvarande.

Nu en fem timmars lång bergman film, fanny och alexander. Känner mig sjukt kulturell men kan väl inte påstå att jag hänger med så bra haha. Fast lite grand iallafall. Den är lite lustig och lite förlång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0