Uppgradering

Tanken har ju sen länge varit att jag ska uppgradera mig i telefonväg nu när jag är färdig med utlandsstudier och idag tog jag tag i saken och klev in i framtiden. En Samsung Galaxy s3 är beställd och förväntas dyka upp den 29 maj. Ska bli skoj ;) Jag älskar min samsung som jag har nu, dock håller den på att trilla isär haha Är för tillfället ihopsatt med tejp...


"

Lyft den till örat och den ringer

Funktionen Direct call är en rörelsedriven funktion som låter dig ringa en kontakt per automatik medan du visar något som relaterar till personen i fråga på skärmen. Om du läser ett sms eller har en kontakt öppen och bestämmer dig för att ringa, så lyfter du bara telefonen till örat så ringer din Galaxy S III upp din vän direkt.

En smartphone som förstår dig

Galaxy SIII förstår när den inte ska störa. Är den på ljudlös under ett möte behöver du bara lyfta den lätt så vibrerar den till och talar om ifall du har ett missat samtal eller ett nytt meddelande. Om du varit borta ifrån telefonen så vibrerar den för att visa att du missat samtal eller meddelande.

Den känner igen dina ögonrörelser och slocknar inte automatiskt efter en stund utan är tänd så länge du tittar på den. Du kan också ha ögonen på mer än en sak, till exempel på en film och skicka ett mess samtidigt.

Se på film och sms:a samtidigt

Med Galaxy SIII kan du titta på video i ett litet fönster samtidigt som man surfar eller gör annat. Videorutan kan flyttas runt på skärmen och videon fortsätter spela."


Just ordered a new phone, I love my old samsung but it's falling apart haha So my next one will be the Samsung Galaxy s3. It's supposed to arrive may 29th.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0