Överlevt

Så idag har jag blivit en student på riktigt och överlevt två lektioner. Eller psykologin varade i en sådär 15 min och hon presenterade sig själv och gick igenom upplägget. Men den andra lektionen var en riktig lektion och jag gillar den verkligen! Den har verkat skitjobbig på informationen vi fick innan och det kan nog bli en del jobb men den har potential att bli min bästa kurs någonsin. Jag kanske kommer ångra att jag sagt så senare men just nu känns det så :P


I became a student for real today and I have survived two lectures. Or the psychology lasted for maximum 15 minutes and all she did was to introduce herself and to tell us about the course, but my second class was a real lecture and I really liked it! It has seemed like a pain in the ass in the info we were given before and I seems like it can be a lot of things to do but it has the potential to be my favourite course ever taken. I might regret saying that later but it feels that way at the moment :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0