Vågar jag tro?

Igår hade vi fått ett mail om att tentan i koncernredovisning äntligen är färdigrättad. Det stod även att de visste att många var oroliga över en eventuell omtenta (eftersom den är redan den 18e) och att eftersom det kan ta några dagar innan betygen blir inregistrerade i ladok skulle de maila ut till de som fått underkänt.

Men jag har fortfarande inte fått något mail. Det stod att de skulle fått mail igår eftermiddag. Så nu är jag ännu mer nervös än innan, för nu har jag börjat tro att det faktiskt finns en chans att jag klarat den, innan är det klart att jag hoppades men jag kan inte påstå att jag trodde på ett g.

Uff, jag vill veta säkert nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0