Skype

Jag hade nyss en skypedate med Ellen och jag saknar henne nu! Jag tycker att du ska komma hem nu ;) haha
Men hon verkade ha det kanon och det är bara två veckor tills hon kommer. Vi har ju typ en och en halv vecka att passa på att umgås innan jag åker igen :P
Hon pratade nyår också, kanske börjar bli dags att ta tag i planeringen? :P

Resten av dagen är mindre spännande, ska jobba halv ett till nio men det blir iallafall eftersom jag lovade Irene att jag skulle ha med det.

I had a skypedate with Ellen just now and I miss her! I think she should come home now ;) haha
But she seemed to have a great time and it's only 2 more weeks til she's home again. And then we have like one and a half week before I leave again :P
She talked about new year too, maybe it's time to start the planning? :P

The rest of the day is less exciting, work from 12.30 to 9 pm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0