Sebastian

För tillfället är jag inte ute i habo och festar hejdå fest med min kär vän. För många saker som inte riktigt blev som jag tänkte mig. Men det kanske är lika bra för jag gillar inte att säga hejdå, och hur säger man hejdå till någon som ska åka till Afghanistan och kriga?
Nu återstår bara ett halvår av oroande innan jag får träffa honom igen. Men seb se till att komma hem ordentligt!

I am at the moment not in Habo on a goodbye party for my dear friend. Too many things that didn't went the way i intended them to. But it might be just as good since I don't like good byes, and how do you say goodbye to someone that is going to afghanistan to fight in a war?
So now I only have half a year of worrying before I get to meet him again. So Seb, make sure that you arrive safe in sweden again!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0