Ny kamera

Så idag tog jag mig tid att vandra bort till köpcentret och titta på kameror. Så nu har jag en ny helt fungerande kamera igen.
Det kostade mig lite knappt 900 kr och den ska tydligen vara en helt okej kamera, den är dessutom rosa ;) Plus att mitt minneskort jag hade innan passar i den vilket är positivt. Jag kunde sen dessutom välja svenska som språk.

So I managed to get away to casuarina shopping center to day to find a new camera, and now I have one that is fully functioning again.
It costed me 128 dollars and it's apparently an ok camera. And it is pink! A extra plus is that the memory card I already had to my old camera works with the new one to. And guess if I was surprised when it offered me to choose swedish as the language.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är ju en sån som jag har, jag tycker den fungerar mycket fint :)

2011-08-29 @ 16:21:47
URL: http://nykis.blogg.se/
Postat av: Pappa

Den var ju jättefin och till ett helt ok pris.

2011-08-29 @ 21:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0