Måndag

Trots trötthet blev det en ganska bra måndag. Grupparbetet är i princip klart, den skriftliga delen iallafall. Men det som gjorde dagen bäst var besöket på scorett. Har ju spanat på ett par skor ända sen jag köpa mina leopard men sen köpte Sofie ett par liknande så jag tänkte skita i det.

Dock så har jag surfat runt och letat efter andra skor att shoppa men allt jag sett framför mig är scorett skorna. Och de förutom att de är svarta och kilklack är de inte likadana. Så idag fick det bli ett par sådana iallafall. Vi lär ju knappast vara ensamma om att gå runt i sådana skor iallafall.

Så skoshopping och fika med Carro och Louise och världens godaste choklad. Tummen upp. Dock mår jag fortfarande inte speciellt bra, så nu ska kvällen spenderas i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0