What a great day

Jag gillar den här dagen, den har varit riktigt bra. Först fick jag äntligen träffa Nenna igen!!
Hon är underbar haha vi eller ja mest jag haha bestämde att jag bannemig ska åka och hälsa på henne, fast tyvärr så blir det antagligen inte fören nästa mars. men den som väntar på nåt gott...

Sedan så träning med Ellen, riktigt roligt den här gången och sviiinjobbigt haha
Hem till ellen med sanna och carina också, kyckling klyftpotatis, tzatsiki och grönsaker me dip. I like it.

Stötte även på Petra på ica så jag slapp gå hem från huskvarna, tack petra du är en räddande ängel ;)
Massa underbara vänner idag.

Nu sängen, för imorgon är jag ju inte ledig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0