Pictures

Tänkte slänga in lite bilder från helgen eftersom jag för en gångs skulle faktiskt tog några :P

 
Såhär sov vi alltså, ett bildbevis på att jag faktiskt sov på ett fucking liggunderlag i en scoutstuga utan tv i ett rum med massa barn... Väckningen bestod av att lampan tändes och sen hörde man ett "dags att vakna". det inte inte okej, Inte!

  
Dagens outfit... är den inte underbar haha? jag vill påminna om att klockan här endast är runt tjugo i sex...

  
Efterlängtade kaffe! Serverades först vid åtta när det var frukost.

  
massa barn ;P

 
Tankningen på hemvägen ja... Först visste vi inte på vilken sida tanklocket satt, först stoppade jag ut huvudet och tyckte inte att jag såg nogot sen Madde som inte heller såg något. Så jag fick offra mig och gå ut och kolla och klart det var på min sida...
Sedan hittade vi ingen etanolpump, när vi letade så insåg vi att det gick bra med vanlig bensin också... Sedan skulle vi öppna det där tanklocket. himla tur att det räckte med att trycka på det haha

Madde fick äran att tanka, jag höll mig inne i värmen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0