Känslan av att ha blivit utbytt...

Häromdagen berättade A att hon och E bokat en resa till hawaii nu. En resa som jag och A tänkt göra tillsammans, trodde jag. Först kände jag mig fånig som var besviken över att de inte hade frågat mig eftersom jag ändå inte skulle ha haft råd att följa med på den ändå. Men det spelar ingen roll om det är fånigt eller inte, jag hade iallafall velat bli tillfrågad...
Det känns snopet, som att man blivit utbytt ungefär.
Alltså det är ju inte så att jag inte vill att A och E ska åka tillsammans, det handlar enbart om att inte ha blivit tillfrågad, det gör faktiskt ganska ont.

Men jag har inte ens sagt nåt till A, det känns för fånigt, onödigt och så vill jag inte gnälla. Vad ska man säga liksom? Dom vet ju att jag inte haft råd att åka nu i maj ändå, eftersom jag inte haft råd att åka och hälsa på dom och studerar...
Så egentligen fattar jag inte ens varför jag är ledsen.. men det är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0