Skidor

Blev en sväng till Isaberg idag med Bubs och papi, kändes skönt att göra något istället för att bara hänga hemma. Var så jävla kallt dock haha, sjal i hela ansiktet är verkligen dötjusigt. Men kul hade vi ändå ;)

Dock lyckades jag fastna med hängslet i liften, sittliften. Jag trodde det var omöjligt men tydligen inte, yes det var pinsamt. Då var jag tacksam över att hela ansiktet var täckt, visst jag var tjejen som fastnade i liften så att de ficki stoppa den men ingen visste iallafall vem jag var under min förklädnad :P


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du kan ju åka skidor. Jag kommer döööö om en vecka. Inte köpt alla grejer ännu. jag kommer frysa ihjälp.. DU & CARRO måste hjälpa mig. lära mig ju...

2010-12-29 @ 13:23:51
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0